Xarxa Temàtica Llera – L’educació lingüística i literària en entorns plurilingües

Els objectius d’aquesta xarxa són incentivar i consolidar la recerca sobre ensenyament i aprenentatge de llengües en entorns de plurilingüisme i donar cohesió a la recerca entre grups, tot donant a conèixer la recerca en el camp de l’educació lingüística i literària i promouvent la transferència de coneixement als sectors educatius, a més de contribuir a la formació del professorat i a la recerca sobre la formació.

Aquesta xarxa està dirigida per la Dra. Anna Camps, de la Universitat Autònoma de Barcelona. També hi participen investigadors de la Universitat de Barcelona, la Universitat de Lleida i la Universitat de Vic.

Generalitat de Catalunya – 2006 XIRE 00001